sábado, 1 de diciembre de 2012

Estimades, estimats:


De vegades busquem protagonistes com si foren culpables, benvingut al paradís, ací tens els teus crims. Segueisc buscant protagonistes per a aquella historia, una d’aquelles que es podrien fer cançó si algú ho desitjes.

Va ser la nit d’un concert d’un grup que mai no recorde, i va passar tot com solen passar estes coses. Jo només en el desig pensava, i tu em vas furtar la son i la letàrgia.

El metall contra l’esquena, a un pas de permetre’t tornar-nos encara mes bojos. Refugiats a uns braços que no ens pertanyen, lluitant per fer etern un instant que no ens correspon. Venent mentides i façanes, regalant sort perquè desgràcies ens sobren, música de verbena, de borratxera, perduts entre la multitut, perduts cadascú al seu mon. I encara respire i et trobe, la teua mirada difusa, com un record que poc a poc es difumina fins que finalment despareix, i la teua boca, la teua boca a uns milimetres de la meua orella transcribint els versos que sonaven a uns quants metres. Amb això em vas guanyar. Per un instant i per sempre, o per mai.

Mentiria si digués que recorde quina era la teua cançó preferida, i el perquè t’agradava tant. Però, acaba d’apareixer al meu reproductor una que feia temps que no sentia i que aquella nit va sonar ben fort. En avant, considerem-la la teua favorita. Som imprevisibles, colpeja fort.

Ja saps, al menys així ho he suposat, allò de que ningú pertany a ningú. Aquella nit vam ser ningú pertanyent-nos l’un a l’altre. Cridant per una llibertat quasi prohibida. Al al final si ens varem convertir en cançó, tu més que jo i jo, més que mai, un record sense nom. Supose que no imaginarem que series tanta poesia
.
Numeros de telefon que es van perdre com si fossim avions fets amb servilletes a un baret perdut en aquell poble que, potser per la cassalla, potser per la musica massa alta, no vaig acabar de entendre.

Salvant les distancies, som els protagonistes que vam buscar. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario